
Een branding met een verhaal.
Guy Pourbaix, de oprichter van Bull’s Eye, is een man met een doel. Het doel? Unieke stukken met een nog unieker verhaal vinden en deze een tweede leven bezorgen. Elk stuk dat bij Guy over de vloer komt vertelt een verhaal. Wij hielpen Guy mee om deze verhalen correct naar de buitenwereld te communiceren.


Bewegende beelden vertellen meer.
Om de doelgroep een dieper inzicht te geven in de werkwijze en de visie van Bull’s Eye, werd er een promotievideo gemaakt. Deze video biedt een unieke blik achter de schermen en geeft de doelgroep de kans om Guy en zijn manier van werken beter te leren kennen.
Branding.
De nieuwe huisstijl van Bull’s Eye is een weerspiegeling van Guy, de oprichter, als persoon: Opvallend en stoer maar met veel passie en kennis van zaken.







Webshop op maat van de klant.
De webshop van Bull’s Eye is op maat gemaakt om een efficiënte en gebruiksvriendelijke ervaring te bieden voor de klanten. Er is een duidelijke onderscheid gemaakt tussen producten die direct te koop zijn en producten waarvoor een offerte aangevraagd moet worden. Dit alles zonder afbreuk te doen aan de toegankelijkheid van de webshop.

Aanwezigheid op de socials.
In het begin gebruikte Bull’s Eye enkel social media om te communiceren. Ook na de rebranding blijven ze hier sterk op inzetten. De designs werden aangepast aan de nieuwe huisstijl zodat Bull’s Eye via elk kanaal met dezelfde uitstraling naar buiten kan komen.

