Uitstekende zorg met
een sterke website.

Logo optimalisatie.
Het logo met de juiste vorm en kleuren was er al. Het enige probleem was dat de baseline “voor en door de sector” nog gemist werd in het geheel.
Door een korte maar krachtige logo-optimalisatie oefening uit te voeren kwamen we met enkele voorstellen naar voor. De uiteindelijke voorkeur ging naar het logo waar de baseline onder de naam staat in het groen. Het symbool en het streepje werd hiervoor wat vergroot zodat het logo in balans bleef in zijn geheel.

Informatieve website.
Mits alle content reeds aanwezig was bij Zorgondersteuning vzw, konden we een snel en efficiënt traject afleggen. De website diende voorzien te worden van een nieuwe look & feel dat toegepast moest worden op een gebruiksvriendelijke structuur en duidelijke userflow.
Daarnaast waren er heel veel systemen in voegen die beter met mekaar moesten communiceren. Na een paar uren rond de technische tekentafel te zitten, heeft Bosh and Bordon een blauwdruk gecreëerd die alle technische functionaliteiten bevatte. In nauw overleg met de beslissingsnemers van Zorgondersteuning vzw zijn we snel tot een consensus gekomen die optimalisatie, userflow en gebruiksgemak incorporeert. Het uiteindelijke resultaat is een technische hoogstandje dat zijn vernuft vindt in zijn technische simpliciteit volgens het KISS principe.

On-boarding system.
De core business van Zorgondersteuning vzw is het activiteitenaanbod voor zowel zorginstellingen als bedrijven. Deze kunnen deelnemen als lid of als niet-lid. De website controleert het lidmaatschap op eenduidige manier en heeft lid toegang tot verlaagde tarieven en extra secties die enkel voor hen toegankelijk zijn. De moeilijkheid van het systeem is dat er niet geweten is welke gebruikers lid zijn omdat het lidmaatschap op instellings- of bedrijfniveau is ingesteld.

Leden teller, verlaagde
tarieven en kortingsbonnen.
Zo kan een zorginstelling die is ingeschreven voor drie leden automatisch maximum drie leden aan een verlaagd tarief inschrijven zonder er eerst toestemming moet gevraagd worden aan de contactpersoon van de instelling/bedrijf. De website zal ook onthouden hoelang het lidmaatschap nog geldig is en bewerkingen maken wanneer een gebruiker zijn lidmaatschap controleert.
We blijven optimaliseren om van deze website een geautomatiseerde te maken die conversie bovenaan de prioriteitenlijst plaats.
De administratie van Zorgondersteuning kan op een heel eenvoudige manier activiteiten en nieuwe leden toevoegen.

“Dankzij Bosh and Bordon had ik in no time de nieuwe website die ik voor ogen had, en meer! In slechts drie weken kregen ze het voor elkaar. B&B begreep mijn noden als geen ander en zette deze zonder lange doorlooptijden direct om in resultaat.
Enkel mooie woorden en een warme aanbeveling voor Bosh & Bordon!”

Thibo Christiaens – bestuurder Brandimpact

Interesse om
samen te werken?

Of gewoon een vraag?