Uniek op kot in Brussel
met Unest.

Speels, jong en
uitgepuurd logo.
Unest speelt in op het tekort van studentenkoten in Brussel. Het logo moest daarom naast corporate ook een speelse en jonge uitstraling hebben.
In het symbool kunnen 2 dingen worden gezien. Enerzijds zie je subtiel een appartementsgebouw met anderzijds daar bovenop een afstudeerhoedje. De blauwe en groene kleur weerspiegelen het interieur van de gebouwen.

Interactieve elementen.
De volledige website is opgebouwd met verschillende interactieve elementen. Doorheen de website zijn er dynamische vormen terug te vinden die gebruikt worden als tekstvlak.
Daarnaast komt er ook een groene lijn steeds terug over de volledige pagina’s. Dit om de website luchtig en toegankelijk te houden voor zowel studenten als investeerders.

Bijpassende illustraties.
Bij de verschillende titels doorheen de website plaatsten we bijpassende illustraties. Zo krijgt de tekst meer duidelijkheid en is het voor de bezoeker gemakkelijker om te navigeren en zo de hoeveelheid aan informatie beter te onthouden.

Brochure.
Naast de website verzorgden we ook de brochure voor Unest. De informatie van op de website moest hier vertaald worden naar een hapklare brochure. Aan de hand van grote foto’s, duidelijke typografie en speelse elementen werd ook dit tot een goed einde geleid.

“Heel snel de goede huisstijl voor ons merk gevonden. Bosh and Bordon dacht mee met ons, waardoor we snel het gewenste resultaat behaalden.”

Laurens De Greef – Marketing Manager