Vrouwelijke pit en
charmante daadkracht.

Geanimeerd logo.
Wie goed kijkt zal zien dat het vernieuwde logo van Purquapa een kleine animatie bevat op de website. We creëerden extra beweging door de gouden elementen van het logo subtiel te laten vervagen en terug te laten komen. Een kleine toevoeging van grote waarde. Door de 2 elementen in het goud te plaatsen, tillen we de volledige huisstijl naar een ander level.

Sjablonen om uit te kiezen.
Bij Purquapa hebben we ook een aantal sjablonen gemaakt waarbij de klant zelf keuze heeft uit verschillende vormen waar hij/zij de afbeeldingen op heel gebruiksvriendelijke wijze kan ingieten. Zo kan de klant bij het toevoegen van nieuwe content zelf ook het design doortrekken en de flow van de website blijven respecteren.

Organische website.
De volledige website moest mee “in beweging” zijn met de vernieuwde huisstijl. Daarom zijn er doorheen de volledige website verschillende organische vormen terug te vinden. Daarnaast gingen we aan de slag met foto’s in één bepaald thema: zeilen. Het blauw van deze foto’s staat mooi in contrast met het goud en zwart op de rest van de website. Dit alles zorgt voor een zeer toegankelijke en dynamische website.

“Dankzij Bosh and Bordon had ik in no time de nieuwe website die ik voor ogen had, en meer! In slechts drie weken kregen ze het voor elkaar. B&B begreep mijn noden als geen ander en zette deze zonder lange doorlooptijden direct om in resultaat.
Enkel mooie woorden en een warme aanbeveling voor Bosh & Bordon!”

Thibo Christiaens – bestuurder Brandimpact

Interesse om
samen te werken?

Of gewoon een vraag?