Mitiska Reim,
de partner in Europese retail.

Corporate brochures.
Straight & to the point communicatie, dat is waar het om draait en wat zich moest vertalen in de brochure voor Mitiska Reim. De bekende huisstijl werd hier in doorgetrokken zodat alle communicatiemiddelen duidelijk herkenbaar zijn.

Branding doorgetrokken
in elke aspect.
De doelgroep op de juiste manier aanspreken is voor iedereen zeer belangrijk. Voor ons is een project dan ook pas een succes als we hierin slagen.
Van brochures tot de website tot een uitnodiging. We zorgen er steeds voor dat alles van de branding tot in de puntjes is uitgedacht. De kleur, typografie en algemene sfeer van elk aspect uit de branding moet het juiste gevoel bij de doelgroep oproepen..

Gebruiksvriendelijke
website.
De structuur van de website moest geoptimaliseerd worden.
Er moest zowel gecommuniceerd worden naar de eindklant als naar de investeerders, beiden met hun eigen tone-of-voice en boodschap. Door het gebruik van de juiste foto’s en iconen, die in lijn liggen met de huisstijl, konden grote hoeveelheden informatie duidelijke worden weergegeven.
Het resultaat is een gebruiksvriendelijke website waar elke doelgroep gemakkelijk zijn weg kan vinden naar de juiste informatie.

“Dankzij hun professioneel en creatief denken heeft kwaliteit soms niet veel woorden nodig.”

Simon Anderson, marketing manager.