Sterkere, betere en snellere
resultaten bij Flowfactor.

Audit van de website.
De nieuwe website van Flowfactor is een project in samenwerking met De Redactie.
Flowfactor had recent hun website vernieuwd, maar dit bleek onvoldoende te zijn. Daarom kwamen ze bij Bosh & Bordon aankloppen voor een UX Audit van de website. Een verslag van alle punten die beter kunnen en meer in lijn liggen met hun algemene huisstijl.

Website make-over.
We zetten onze woorden om in daden en gaven de website van Flowfactor een volledige makeover. We herbekeken de strategie en stijl en creëerden een volledige nieuwe website.
Het nieuwe concept met space en de race naar Mars past perfect bij de uitstraling die @flowafctor wil overbrengen naar zijn doelgroepen.
Namelijk de cutting edge technologie, kracht, snelheid en het rood van Mars dat ideaal bij de huisstijlkleuren matcht. Om nog maar te zwijgen over het brandend actueel thema.

Userfriendly.
De website is opgebouwd uit verschillende blokken waar beeld en tekst centraal staan. Door de standaard opstelling wat te veranderen, maar hiërarchie in tact te houden, bekom je een fris, nieuw design dat toch nog steeds gebruiksvriendelijk is voor alle bezoekers.
De combinatie van het zwart, wit en oranje zorgt ervoor dat enkele belangrijke zaken eruit springen.

“Dankzij Bosh and Bordon had ik in no time de nieuwe website die ik voor ogen had, en meer! In slechts drie weken kregen ze het voor elkaar. B&B begreep mijn noden als geen ander en zette deze zonder lange doorlooptijden direct om in resultaat.
Enkel mooie woorden en een warme aanbeveling voor Bosh & Bordon!”

Thibo Christiaens – bestuurder Brandimpact

Interesse om
samen te werken?

Of gewoon een vraag?