Belgische Luxemburgse Raad
voor Retail en Winkelcentra.

Directory
Elke twee jaar publiceert BLSC een zo volledig mogelijk overzicht van alle shopping centers en retail parks in België en in het Groothertogdom Luxemburg. Hier worden cijfers, inlichtingen en foto’s getoond per shopping center of retail park.
Dit wordt allemaal gebundeld in de “Directory”. Een brochure van ruwweg 310 pagina’s met informatie over 166 sites.
Door te werken met verschillende tabbladen en een overzichtelijke inhoudstabel kunnen de eigenaars die de Directory in handen krijgen dit gemakkelijk doorbladeren.

Voorgaande jaren.
Niet alleen in 2020 dacht Bosh & Bordon het concept voor de Directory uit. In 2018 werd dit ook verzorgd door ons. Elke editie geven we een nieuwe twist aan de Directory. Zo werd er in 2018 gewerkt met wire-o in tegenstelling tot 2020 waar we kozen voor een garenloos gebonden versie.

Directory
Elke twee jaar publiceert BLSC een zo volledig mogelijk overzicht van alle shopping centers en retail parks in België en in het Groothertogdom Luxemburg. Hier worden cijfers, inlichtingen en foto’s getoond per shopping center of retail park. Dit wordt allemaal gebundeld in de “Directory”. Een brochure van ruwweg 310 pagina’s met informatie over 166 sites. Door te werken met verschillende tabbladen en een overzichtelijke inhoudstabel kunnen de eigenaars die de Directory in handen krijgen dit gemakkelijk doorbladeren.

Offline communicatie.
Voor de BLSC Marketing Awards verzorgden we ook de offline communicatie. Zo creëerden we een persoonlijke uitnodiging per klant en sponsor. Ook het programmaboekje en de menukaart voor de avond kregen een restyling.
Door de schuine lijn van het logo steeds te laten terugkomen als grafisch element ontstaat er met het fris design een mooi samenhangend geheel.

“ssi ut et essitam velent, ni dolum alibusc ipidest ianditi asperibusa num cuptium nis essitatur, illoratur.”

Charlotte Van den Bosch

Interesse om
samen te werken?

Of gewoon een vraag?