Amo Sport, zet de wereld van
spelers en topatleten in beweging.

Nieuw logo.
Het nieuwe logo van Amo Sport was een nieuwe start voor het bedrijf. Het symbool representeert het woord “amo”. De vlakken in de cirkel vormen samen een a & m. De cirkel zelf beeldt de o uit.
De rode kleur hebben we overgenomen van de vorige huisstijl. Zo bleef het herkenbaar voor de bestaande klanten.
De baseline “makes you move” maakt van het logo een mooi, samenhangend geheel.

Catalogus per
sportcategorie.
Bij Amo Sport hebben ze vier grote categorieën in de sportwereld waar ze zich op richten: atletiek, voetbal, kracht en zaal- en buitensporten. Deze vier categorieën krijgen elk ook een catalogus waar alle producten met bijpassende beschrijving en productinformatie gerangschikt staan.

Stationery met dezelfde
grafische elementen.
De nieuwe branding zou niet compleet zijn zonder bijpassende naamkaarten. We ontwierpen uitgepuurde naamkaarten voor alle werknemers waar de stijl van de catalogi met de rode en blauwe cirkels op doorgetrokken werd.
Daarnaast creëerden we ook een cadeaubon in diezelfde stijl.

Uitgebreide webshop.
Ook de website werd onder handen genomen. Hier was het belangrijk dat mensen snel konden zoeken naar één bepaald product. Daarom integreerden we op de homepage een zoekbalk die mensen meteen wegwijs maakt.
Daarnaast is er ook een uitgebreide shop op de website waar alle producten van de vier categorieën op terug te vinden zijn. Hier kan een offerte op maat worden gemaakt.
Ook hier komen dezelfde grafische elementen terug die we eerder al zagen bij de catalogi, naamkaarten & cadeaubon.

“AMO SPORT makes you move. Bedankt Bosh and Bordon voor het duwtje in de juiste richting.”

Stephanie De Croock. Zaakvoerder.