Mora Mora Rum wint twee medailles op het prestigieuse San Diego Spirits Festival.
Branding en website ontworpen door Bosh & Bordon.

 

 

Het San Diego Spirits Festival is sinds 2009 het platform voor de selecte wereldtop van de craft cocktail scene, met competities tussen bartenders, tastings, seminars en awardsuitreikingen. Lux International bekroonde het festival in 2016, 2017 en 2018  tot beste “cocktail festival” ter wereld.

Het Belgische rum based likeurmerk “Mora Mora” won er maar liefst 2 medailles. Een design award voor de beste branding & verpakking én een zilveren Medaille.

 

 

Mora Mora werd uitgedacht door Philip Verhelst en zijn vrouw Fanja die afkomstig is uit Madagascar. Het recept komt oorspronkelijk van haar grootmoeder. Fanja verfijnde het in haar restaurant aan de Saone in Frankrijk. De reacties van de klanten waren zo positief dat men besloot om “Mora Mora” te commercialiseren. Dit gebeurde in samenwerking met The Bassets Craft Distillery uit Ruiselede en Bosh & Bordon als partner voor de ontwikkeling van de website en het logo.

 

The Bassets maakte van het geheime recept een heel toegankelijke rum die wordt gekenmerkt door een zoete vanilletoets. Mora Mora kan zowel puur (met ijs), met een koffie, als aperitief, digestief of als basis in een cocktail of gerecht genuttigd worden.

“Mora Mora betekent no stress & chill in Madagascar maw geniet – onze eigen hakuna matata”

Wij zijn uitermate verheugd met onze medailles en zien dit als een unieke springplank in de States. Actueel wordt Mora Mora in België, Luxemburg en Frankrijk verdeeld door Signature Wine & Spirits.

Bekijk het project